28/10/2011

For a minute there I lost myself





Oon nyt hetken aikaa pyöritellyt uutta, puhelinliittymän mukana tullutta euron puhelintani, LG:n en-muista-mitä -versiota hyppysissäni. Ei se kyllä Nokiaa voita, mutta oon innoissani lataillut kaikkia erilaisia sovelluksia ja päässyt vihdoin kokoukuttamaan itseni Angry Birdsiin. Senkin voittaa kuitenkin Retrocamera-sovellus, jolla olen nappaillut paljon innokkaammin kuvia kuin ikinä ennen puhelimillani. Oon nyt aika vakuuttunut, että tällä kertaa (17.11.!) mun mukaan lähtee Lontoon Urban Outfittersiltä jonkinlainen filmipokkari. En kyllä tiedä yhtään, missä täällä voisi kehittää kuvia, mutta oon mä täällä asumistuista ja muistakin jo onnistunut tappelemaan, joten ehkä filminkehityskin onnistuu.

Onnistuin tänään myös shoppailussanikin yhtä hyvin kuin yleensäkin; lähdin etsimään työkenkiä, mahdollisesti talvisaappaita ja ehdottomasti laukkua. Tämän ostosretken päätteeksi tulin kotiin parin uuden topin kanssa. Jos sitten toisella kerralla paremmin sitten...
Loppuillan olen pyhittänyt sohvaan hautautumiselle ja Oreoiden popsimiselle. Kuuden työpäivän jälkeen se tuntuu parhaalta mahdolliselta vaihtehdolta.


Radiohead - Karma Police

2 comments:

  1. Hah, en oo siis ainut joka on onnistunut koukuttumaan Angry Birdseihin. Latasin sen pari päivää sitten ja pelkkä rääkynä ja possujen omahyvänen nauru soinu korvissa siitä asti !
    Kuvat on oikein söpöjä. :)

    ReplyDelete
  2. En ihmettele yhtään, miksi Angry Birds on niin suosittu! Se on paras ♥

    ReplyDelete