29/05/2012

There is comfort in the sound


Eilen mulla oli palkaton vapaapäivä enkä olisi kyllä voinut säältään paljon parempaa päivää valita. Olisin kyllä ollut millaisesta tahansa säästä huolimatta hymy korvissa koko päivän, sillä illalla oli luvassa Death Cab for Cutien konsertti. Vesisadetta kivempaa oli kuitenkin pikniköidä ennen keikkaa Buttes Chaumontin puistossa 19. arrondismentissa. Tämä kuva nyt ei ihan hirveän hyvin kuvaa puistoa tai tunnelmia, mutta oma kamerani ei ollut valitettavasti mukana. Kiva se puisto on joka tapauksessa ja paljon soveltuvampi pikniköitiin kuin keskustan puistot. Buttes Chaumontissa ruohoa oli ja paljon ja sen päällä sai jopa istua, wohoo!


Keikkapaikalle siirryimme viiden maissa, mikä oli aika lailla täydellinen ajoitus, sillä paikka eturivissä oli sillä taattu. Lämppäriin asti olin aivan rauhaton mutta sitten ennen DCFC:tä en saanutkaan enää puhutuksi mitään. Ensimmäisten sävelten kajahtessa multa meinasi päästä itku. Olin paria itkuvaaraa lukuun ottamatta yhtä hymyä koko keikan ajan.
Pelkäsin ehkä hitusen pettymistä keikalla, jota olin odottanut niin paljon, mutta se pelko oli aivan turha. Kuulin melkein kaikki suosikkikappaleeni (joita on monta) ja tykästyin joihinkin toisiin ihan uudella tavalla livenä. Nyt olen vain niin onnellinen. Olin jo asennoitunut, ettei tämä päivä koskaan koittaisi, mutta ♥



Death Cab for Cutie - You are a tourist

Kuvat ovat kaverini Instagram-sovelluksella ottamia. Hänen nimimerkkinsä on scarlet_anne, mutta emme kumpikaan nyt valitettavasti löytäneet suoraa linkkiä hänen profiiliinsa.

No comments:

Post a Comment