07/06/2012

Bon Disneyversaire!




Tänään olen ollut tasan vuoden Ranskassa ja töissä Disneylandissa, hui! Miten hassulta tuntuukaan ajatella, että vuoden aikana olen ollut alle kaksi viikkoa Suomessa ja kaiken muun ajan täällä. Siinä ajassa olen ehtinyt saamaan elämänmittaisia ystävyyssuhteita, käynyt lukemattomia kertoja Disneylandissa, oppinut tuntemaan Pariisin ihan mukavasti ja alkanut selvitä ranskalla. Olen myös joskus tuskastunut aivonsa kotiin jättäneisiin asiakkaisiin, kaivannut saunaa ja kesäiltoja ja ikävöinyt opiskelua, mutta minä ♥ tämä vuosi kaikesta huolimatta. Voisipa koko elämä olla tällaista huoletonta seikkailua!


Aladdin - Ce rêve bleu

3 comments:

  1. Anonymous7/6/12 14:36

    Oletko kaveerannut noiden prinsessojen näyttelijöiden kanssa? :D Kiinnostaa tietää ovatko he oikeasti niin ihania ja herttaisia kuin hahmonsa? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. En tunne ketään hahmoa todella hyvin, mutta suurin osa hahmoista on englantilaisia. Kovin monella heistä ei tunnu olevan hirveästi intoa opiskella ranskaa, mistä ranskalaiset hahmot eivät sitten taas pidä. Ranskalaisilla ja englantilaisilla onkin omat taukohuoneet jne, mikä ehkä kertoo jotain. Kuitenkin kaikki hahmot vaikuttavat yleensä vapaa-ajallakin pirteiltä tyypeiltä.

      Delete
  2. Anonymous7/6/12 15:07

    Oi, juhlavuosi näyttää hienolta !

    ReplyDelete