18/07/2012

Lomamatka numero 2


Tämän postauksen tullessa ulos minä olen jo nauttimassa ensimmäisestä lomapäivästäni Portugalin auringon alla! Suuntana on Esposende, joka on Porton ja Bragan lähellä rannikolla. Tämä Ranskan "kesä" alkaa riittää, sillä minä haluan merta, lämpöä ja aurinkoa! Ja niitä pitäisi olla onneksi luvassa Portugalissa.
Olen siis kyläilemässä kahden työkaverini kanssa kolmannen luona. Yleensä minulla on kova tarve organisoida ohjelmaa koko loman ajaksi, ettei mikään jää näkemättä, mutta nyt olen heittänyt suosiolla aivot narikkaan. Tiedän, mihin aikaan lentomme lähtevät ja siinä se! Portugalilainen ystäväni taitaa osata suunnitella vähän paremmin, ja minun ainut tavoitteeni on saada koko vuoden rantakiintiö täyteen!

Palaan ensi viikon tiistaiyönä ja taidan sanoa aika lailla heipat siihen asti netille. Huomenna on luvassa Saint Malon osa kaksi, mutta muuten blogikin taitaa pysyä hiljaisuudessa. Até breve!

Kuva on ystäväni Julianan ottama.

No comments:

Post a Comment