26/09/2012

Details




Tässä olisi pieniä yksityiskohtakuvia Pariisin kaduilta. Olen ollut nyt kuukauden Suomessa, enkä totta puhuen vieläkään ole oikein tajunnut tätä tilannetta. Tykkään tosi paljon opiskelupaikastani, mutta toisaalta ennen mietin viikonloppuisin, mitä tekisin Pariisissa, ja nyt pähkäilen, ehdinkö tehdä tarvittavat koulujutut ja ylläpitää sosiaalista elämää... Jos kaipaatte helppoa elämää ja puhutte jo täydellistä ranskaa, menkää Disneylle. Siellä elämä on ihanan yksinkertaista.

(Yhyy, tulipas ikävä noita kuvia katsellessa. Ensimmäinen on le Marais'sta mun suosikkipizzapaikan läheltä, toinen Seinen laidalta viidennestä arrondismentista ja kolmas ehdoton lempigraffitini koko kaupungissa Centre Pompidoun nurkilta.)

Olen miettinyt, jatkanko tänne kirjoittamista vai en. Musta on hauskaa muokkailla kuvia ja rakennella jotain pientä omaa maailmaani, mutta samaan aikaan tämä ahdistaa nyt, kun en ole enää kaukana poissa. Ranskasta oli siis kivaa lähettää kuulumisia, mutta lähempänä kaikkea bloggailu tuntuu jotenkin liian intiimiltä mun makuun. Lisäksi jostain syystä en tykkää yhtään ottaa kuvia Suomessa.
Musta tuntuu kuitenkin, ettei tämän blogin tarina ole vielä tässä. Täytyyhän mun jonnekin päästä pakoon mm. sitä valtio-opin esseetä perussuomalaisten merkityksessä Suomen politiikassa. En ehkä kerro yksityiskohtaisesti jokaisesti liikkeestäni, mutta kyllä mulla muitakin asioita saattaa joskus liikkua päässä! Sitä paitsi seuraavan matkankin lentoliput on jo varattu...

2 comments:

  1. Anonymous27/9/12 19:56

    Opiskeletko valtio-oppia? :) Tuli vaan mieleen tuosta mainitsemastasi esseestä.

    ReplyDelete
  2. En vaan journalistiikkaa eli entistä tiedotusoppia, mutta mulla oli valinnaisena kurssina tässä periodissa valtio-oppia, kun tossa journalistiikassa sitä sivutaan aika paljon eikä mua kiinnostanut yhteiskunta sitten yhtään lukiossa...

    ReplyDelete